Jak přežít, když nerozumím emocím : (Record no. 71595)

MARC details
000 -Návěští
Řídící pole kódované 24B 02883nam a2200481 i 4500
001 - Kontrolní číslo
Řídící pole proměnné 71595
005 - Datum posledního zpracování
Řídící pole 16B 20240820064241.0
008 - Údaje pevné délky
Řídící pole kódované 40B 180924s2018 xr a|||j|f|cze000|0|cze d
015 ## - Číslo ČNB
Číslo ČNB cnb002982236
020 ## - ISBN
ISBN 9788026213093
Zpřesnění (brožováno) :
Dostupnost 199.00 Kč
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura
Agentura původní katalogizace STG001
Jazyk katalogizace cze
Použitá pravidla popisu rda
041 1# - Kód jazyka
Kód jazyka textu/zvuku, mezititulků čeština
Kód jazyka originálu angličtina
072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt
Předmětová kategorie 159.93/.94
Název skupiny/kategorie konspektu Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle
Zdroj předmětové klasifikace
Číslo předmětové kategorie 17
072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt
Předmětová kategorie 0/9-053.2
Název skupiny/kategorie konspektu Literatura pro děti a mládež (naučná)
Zdroj předmětové klasifikace
Číslo předmětové kategorie 26
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT 159.942
Idetifikátor vydání MDT MRF
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT 17.024.2/.3
Idetifikátor vydání MDT MRF
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT 37.032/.035
Idetifikátor vydání MDT MRF
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT 316.772.4
Idetifikátor vydání MDT MRF
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT (035)
Idetifikátor vydání MDT MRF
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT (0.053.2)
Idetifikátor vydání MDT MRF
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Glasser, Judith M.
Číslo autoritního záznamu osa2018989674
Kód role Autor
(RLIN) 24342
240 10 - Unifikovaný název
Unifikovaný název Learning to be kind and understand differences.
Jazyk díla Česky
245 10 - Údaje o názvu
Název Jak přežít, když nerozumím emocím :
Další údaje o názvu pomocník k rozvíjení empatie /
Údaj o odpovědností, atd. Judith M. Glasser, Jill Menkes Kushner ; z anglického originálu Learning to be kind and understand differences: empathy skills for kids with AD/HD přeložila Petra Diestlerová
250 ## - Údaje o vydání
Označení vydání Vydání první
264 #1 - Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla a údaje o autorských právech
Místo vydání, distribuce atd. Praha :
Jméno nakladatele, distributora, atd. Portál,
Datum vydání, distribuce, atd. 2018
300 ## - Fyzický popis
Rozsah 85 stran :
Další fyzické údaje ilustrace ;
Rozměry 23 cm
336 ## - Typ obsahu
Typ obsahu - termín text
Typ obsahu - kód txt
Zdroj rdacontent
337 ## - Typ média
Typ obsahu - termín bez média
Typ obsahu - kód n
Zdroj rdamedia
338 ## - Typ nosiče
Typ nosiče - termín svazek
Typ nosiče - kód nc
Zdroj rdacarrier
504 ## - Poznámka o bibliografii
Text poznámky o bibliografii,atd Obsahuje bibliografii
520 2# - Anotace
Anotace, atd. Každý den se děti učí něco nového. Čtení, jízdě na kole, hře na hudební nástroj. A jsou tu i jiné věci, které je možné se učit, třeba pochopení toho, co druzí cítí a co si myslí. Této schopnosti se říká empatie. Když se ti podaří zlepšit svou empatii, budeš lépe vycházet s ostatními lidmi a budeš se také mnohem lépe cítit. Tato kniha, ve které najdeš spoustu úkolů, tipů a zábavných aktivit, ti pomůže dívat se na věci z různých úhlů pohledu, pochopit, že různí lidé projevují své pocity různým způsobem, a také díky ní budeš věnovat větší pozornost svým vlastním pocitům. Zjistíš, co ti napoví, jak se druzí lidé cítí, uvědomíš si souvislosti mezi tím, co si myslíš a co cítíš, a také více porozumíš tomu, proč různí lidé dávají své pocity najevo různým způsobem
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma emoce
Číslo autoritního záznamu ph114465
Zdroj záhlaví nebo termínu Soubor věcných autorit Národní knihovny ČR
(RLIN) 115482
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma empatie
Číslo autoritního záznamu ph138846
Zdroj záhlaví nebo termínu Soubor věcných autorit Národní knihovny ČR
(RLIN) 11551
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma osobnostní a sociální výchova
Číslo autoritního záznamu ph351300
Zdroj záhlaví nebo termínu Soubor věcných autorit Národní knihovny ČR
(RLIN) 130855
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma interpersonální komunikace
Číslo autoritního záznamu ph121153
Zdroj záhlaví nebo termínu
(RLIN) 133339
653 ## - Rejstříkový termín - volně tvořený
Volně tvořený termín psychologie
-- emoce
-- city
-- vnímání
-- komunikace (sdělování)
-- ADHD
-- cvičení
-- příručky
-- literatura pro děti a mládež
655 #7 - Rejstříkový termín - žánr/forma
Žánr/forma či základní termín publikace pro děti
Číslo autoritního záznamu fd133156
Zdroj záhlaví nebo termínu
(RLIN) 13486
655 #7 - Rejstříkový termín - žánr/forma
Žánr/forma či základní termín příručky
Číslo autoritního záznamu fd133209
Zdroj záhlaví nebo termínu
(RLIN) 132531
700 1# - Vedlejší záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Kushner, Jill Menkes
Číslo autoritního záznamu osa2018989676
Kód role Autor
(RLIN) 24344
700 1# - Vedlejší záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Diestlerová, Petra,
Datumy související se jménem 1972-
Číslo autoritního záznamu jn20001103809
Kód role Překladatel
(RLIN) 134437
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře)
Sigla vlastníka jednotky STG001 - Šmidingerova knihovna Strakonice
Holdings
Důvod stažení Čárový kód Stav poškození Nepůjčuje se Pořizovací cena svazku Ztraceno Přírůstkové číslo Datum vložení Počet výpůjček Aktuální umístění Svazková signatura Běžná prodejní cena Dodavatel Číslo dodacího listu nebo příjemky Domovská knihovna Počet prodloužení Počet rezervací Naposledy spatřeno Datum poslední výpůjčky Kód sbírky Cena platná ke dni Typ jednotky Koha Lokace v rámci oddělení Skladová signatura
  316100266187     139.30   266187 24.09.2018 1 Oddělení pro děti MBS 1 199.00   127 Oddělení pro děti 1   21.05.2024 20.03.2024 naučná pro děti 03.10.2021 Knihy Bookstart  

Powered by Koha