Psychologie pro učitelky mateřské školy / Václav Mertin, Ilona Gillernová (eds.)
Material type: TextLanguage: čeština Publisher: Praha : Portál, 2015Edition: Třetí vydáníDescription: 247 stran : ilustrace ; 23 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788026209775Subject(s): psychologie dítěte | předškolní výchova | děti předškolního věku | psychologie | vývojová psychologie | vzdělávání | výchovaGenre/Form: příručky | kolektivní monografie Summary: Příručka pro učitelky mateřských škol i rodiče přináší nové poznatky z oblasti výchovy, psychologie a pedagogiky předškolních dětí.Summary: Odpovědi na tradiční otázky ohledně výchovy předškolních dětí v mateřských školách i v rodině. Přední čeští odborníci objasňují aktuální témata z oborů dětské psychologie a předškolní pedagogiky - kdy začít učit dítě číst, v jakém věku je dobré začít s výukou cizích jazyků, integrace postižených dětí do dětského kolektivu, multikulturní výchova, výživa malých dětí, bilingvní rodiny, význam interakce matka-dítě v raném dětství, výchova dětí v mateřských školách atd., přičemž hlavní pozornost je věnována právě výchově a předškolní přípravě dětí v mateřských školách. Příručka je primárně určena učitelkám mateřských škol, ale důležité informace zde naleznou také rodiče. Výborná kniha s nejnovějšími poznatky o předškolní výchově. Často bourá tradované mýty a zastaralé názory o dětech, seznamuje se současnými trendy v předškolní výchově. Lze doporučit všem rodičům i pedagogům malých dětí.Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 15 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 20.11.2024 | 316100302844 |
Obsahuje bibliografie
Příručka pro učitelky mateřských škol i rodiče přináší nové poznatky z oblasti výchovy, psychologie a pedagogiky předškolních dětí.
Odpovědi na tradiční otázky ohledně výchovy předškolních dětí v mateřských školách i v rodině. Přední čeští odborníci objasňují aktuální témata z oborů dětské psychologie a předškolní pedagogiky - kdy začít učit dítě číst, v jakém věku je dobré začít s výukou cizích jazyků, integrace postižených dětí do dětského kolektivu, multikulturní výchova, výživa malých dětí, bilingvní rodiny, význam interakce matka-dítě v raném dětství, výchova dětí v mateřských školách atd., přičemž hlavní pozornost je věnována právě výchově a předškolní přípravě dětí v mateřských školách. Příručka je primárně určena učitelkám mateřských škol, ale důležité informace zde naleznou také rodiče. Výborná kniha s nejnovějšími poznatky o předškolní výchově. Často bourá tradované mýty a zastaralé názory o dětech, seznamuje se současnými trendy v předškolní výchově. Lze doporučit všem rodičům i pedagogům malých dětí.
There are no comments on this title.