Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání / Eva Svobodová
Material type: TextLanguage: čeština Series: Dobrá školkaPublisher: Praha : Raabe, [2022]Copyright date: ©2022Edition: 2. vydáníDescription: 171 stran : ilustrace ; 21 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788074964688Other title: Prosociální činnosti pro předškolní vzdělávání [Cover title]Subject(s): mateřské školy | osobnostní a sociální výchova | sociální chování | altruismus | sociálněpsychologické hry | děti předškolního věku | předškolní výchova | předškoláci | příkladyGenre/Form: metodické příručky Summary: Publikace Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání hledá cesty k tomu, jak pomoci dětem ke schopnosti prosociálního jednání, jak je učit být lidmi v plnohodnotném slova smyslu. Prosociálnost, tedy schopnost pomoci druhému, je podmínkou pro kvalitní život v lidské společnosti. Nadějné je, že tuto schopnost můžeme rozvíjet, můžeme se jí naučit. A čím dříve s učením začneme, tím větší máme šanci na úspěch. V předškolním vzdělávání by mělo být učení prosociálnímu chování samozřejmostí. Jeho základy jsou zastoupeny v klíčových kompetencích, kterých by mělo dítě dosáhnout před nástupem do školy. Publikace pojednává o rozvoji prosociálnosti předškolních dětí v prostředí mateřské školy.Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 372 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 316100306376 |
Obsahuje bibliografii
Publikace Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání hledá cesty k tomu, jak pomoci dětem ke schopnosti prosociálního jednání, jak je učit být lidmi v plnohodnotném slova smyslu. Prosociálnost, tedy schopnost pomoci druhému, je podmínkou pro kvalitní život v lidské společnosti. Nadějné je, že tuto schopnost můžeme rozvíjet, můžeme se jí naučit. A čím dříve s učením začneme, tím větší máme šanci na úspěch. V předškolním vzdělávání by mělo být učení prosociálnímu chování samozřejmostí. Jeho základy jsou zastoupeny v klíčových kompetencích, kterých by mělo dítě dosáhnout před nástupem do školy. Publikace pojednává o rozvoji prosociálnosti předškolních dětí v prostředí mateřské školy.
There are no comments on this title.