Didaktika mateřské školy / Zora Syslová, Radmila Burkovičová, Jana Kropáčková, Kateřina Šilhánová, Lucie Štěpánková

By: Syslová, Zora, 1964- [Autor]Contributor(s): Burkovičová, Radmila [Autor] | Kropáčková, Jana, 1967- [Autor] | Šilhánová, Kateřina, 1953- [Autor] | Štěpánková, Lucie [Autor]Material type: TextTextLanguage: čeština Summary language: English Series: Řízení školy (Wolters Kluwer)Publisher: Praha : Wolters Kluwer, 2019Edition: 1. vydáníDescription: 252 stran : ilustrace ; 24 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788075982766Subject(s): obecná didaktika | předškolní výchova | pedagogické dovednosti | mateřské školy | školky | didaktika | vzdělávání dětíGenre/Form: kolektivní monografie Scope and content: Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
naučná pro dospělé 372 (Browse shelf(Opens below)) Available 316100309478

Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík

Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Nesnaží se zahrnout čtenáře výčty teoretických definic, ale čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku. Za cíl si klade rozšířit profesní znalosti a kompetence učitelů mateřských škol a rozvinout jejich schopnost orientovat se v problematice cílů, obsahů a procesů učení. Zaměřuje se zejména na projektování vzdělávacích aktivit, jejich realizaci a reflexi. Teoretické poznatky jsou předkládány tak, aby byly použitelné pro praktické využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady z pedagogické praxe mateřských škol získanými prostřednictvím výzkumných šetření.

Anglické resumé

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha