Jak si poradit s pravopisem : cvičení pro děti s dysortografií / Božetěch Siwek
Material type: TextPublication details: Praha : Portál, 2011 Edition: Vyd. 1Description: 171 sISBN: 9788073679880Other title: Cvičení pro děti s dysortografií [Other title]Subject(s): čeština pravopis poruchy dysortografie diktáty cvičení metodické příručkyScope and content: Dysortografie je specifická porucha pravopisu. Obvykle se vyskytuje spolu s dalšími specifickými obtížemi, nejčastěji dyslexií (poruchou čtení), nebo s poruchou psaní (dysgrafií). S pravopisem se potýká nejen nemálo žáků základních i středních škol, ale i vysokoškoláci. A pravopisné chyby najdeme na mnoha místech kolem nás - stačí se podívat na reklamní poutače nebo prolistovat noviny. Česká mluvnice je hodně komplikovaná a děti, které mají poruchu učení, mohou se spoustou jevů doslova zápasit. Knihu uvádí stručná teoretická část, která čtenáři přiblíží problematiku specifické poruchy pravopisu. Jednotlivá cvičení, kterých jsou v knize stovky, se zaměřují na určité pravopisné jevy, autor je uvádí stručným a jasným výkladem o daném jevu a radí, jak s dítětem správně pracovat. Publikace v sobě tedy pojí potřebnou teorii s řadou praktických úkolů a může posloužit jako užitečný pomocník rodičů i učitelů dětí s poruchou pravopisuItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 808.50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 316100225646 |
Browsing Oddělení pro dospělé shelves, Collection: naučná pro dospělé Close shelf browser (Hides shelf browser)
Dysortografie je specifická porucha pravopisu. Obvykle se vyskytuje spolu s dalšími specifickými obtížemi, nejčastěji dyslexií (poruchou čtení), nebo s poruchou psaní (dysgrafií). S pravopisem se potýká nejen nemálo žáků základních i středních škol, ale i vysokoškoláci. A pravopisné chyby najdeme na mnoha místech kolem nás - stačí se podívat na reklamní poutače nebo prolistovat noviny. Česká mluvnice je hodně komplikovaná a děti, které mají poruchu učení, mohou se spoustou jevů doslova zápasit. Knihu uvádí stručná teoretická část, která čtenáři přiblíží problematiku specifické poruchy pravopisu. Jednotlivá cvičení, kterých jsou v knize stovky, se zaměřují na určité pravopisné jevy, autor je uvádí stručným a jasným výkladem o daném jevu a radí, jak s dítětem správně pracovat. Publikace v sobě tedy pojí potřebnou teorii s řadou praktických úkolů a může posloužit jako užitečný pomocník rodičů i učitelů dětí s poruchou pravopisu
There are no comments on this title.