Vědci v mateřské škole : aktivity pro malé badatele / Ivana Rochovská, Dagmar Krupová ; ze slovenštiny přeložila Michaela Škultéty
Material type: TextLanguage: čeština Original language: slovenština Publisher: Praha : Portál, 2015Edition: Vydání prvníDescription: 133 stran : barevné ilustrace ; 23 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788026208181Subject(s): vzdělávací programy | přírodní vědy | badatelsky orientovaná výuka | konstruktivistická pedagogika | předškolní výchova | pedagogika primární výchova mateřské školky příroda pozorování pokusy metodické příručkyGenre/Form: metodické příručky Scope and content: Současní učitelé by měli děti vést cestou poznávání, objevování, bádání a zkoumání. Zejména preprimární vzdělávání dává učitelům možnost ovlivňovat způsob myšlení a jednání dětí už od nejútlejšího věku. Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při objevování nových poznatků. Aby si děti to, co se naučí, opravdu zapamatovaly, je nevyhnutné při jejich vzdělávání využívat metody, které podněcují k využití již dříve nabytých dovedností a zkušeností. Kniha pracuje s dětskými prekoncepty (představami) o vzduchu a počasí a poskytuje inspiraci k jejich využití a rozvíjení. V knize najdeme jak vědecké aktivity, tedy různé pokusy, tak výtvarné, dramatické či hudební činnostiItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 372 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 316100247439 |
Browsing Oddělení pro dospělé shelves, Collection: naučná pro dospělé Close shelf browser (Hides shelf browser)
Obsahuje bibliografii
Současní učitelé by měli děti vést cestou poznávání, objevování, bádání a zkoumání. Zejména preprimární vzdělávání dává učitelům možnost ovlivňovat způsob myšlení a jednání dětí už od nejútlejšího věku. Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při objevování nových poznatků. Aby si děti to, co se naučí, opravdu zapamatovaly, je nevyhnutné při jejich vzdělávání využívat metody, které podněcují k využití již dříve nabytých dovedností a zkušeností. Kniha pracuje s dětskými prekoncepty (představami) o vzduchu a počasí a poskytuje inspiraci k jejich využití a rozvíjení. V knize najdeme jak vědecké aktivity, tedy různé pokusy, tak výtvarné, dramatické či hudební činnosti
There are no comments on this title.