Dítě s postižením zraku : rozvíjení základních dovedností od raného po školní věk / Klára Kochová, Markéta Schaeferová

By: Kochová, Klára, 1989- [Autor]Contributor(s): Schaeferová, Markéta [Autor]Material type: TextTextPublisher: Praha : Portál, 2015Edition: Vydání prvníDescription: 174 stran ; 21 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788026207825Subject(s): děti se zrakovým postižením | raná péče o dítě | speciální poradenství | speciální pedagogika | vývoj dítěte | předškolní výchova | pedagogika výchova vzdělávání postižené děti zrakově postižení rodinná výchova smyslové vnímání každodenní život příručkyGenre/Form: příručky Scope and content: Dítě se zrakovým postižením se může ocitnout v sociální izolaci. Proto je hodně důležité pracovat s ním odmalička. Ve výchově nevidomých dětí a dětí se zbytky zraku se osvědčuje důslednost a systematičnost. A mnohdy se podaří dítě se zrakovým handicapem i integrovat mezi zdravé vrstevníky. To, jak dítě vidí, se zjišťuje na začátku rané péče funkčním vyšetřením zraku. Když se narodí dítě s těžkou zrakovou vadou, "jede se" po lékařské linii, stanovuje se diagnóza, rodiče dostávají informace od lékařů... Rodina ale potřebuje dítě nějak vychovávat, přijmout ho jako dítě. Kniha nabízí náměty pro rozvíjení základních dovedností od raného po školní věk dítěte. Text je proložen výpověďmi dětí a jejich rodičů a je v něm dostatek teorie pro pochopení problému, a přitom i opravdu praktické příklady, "jak na to".
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
naučná pro dospělé 37.01 (Browse shelf(Opens below)) Available 316100247849

Obsahuje bibliografie

Dítě se zrakovým postižením se může ocitnout v sociální izolaci. Proto je hodně důležité pracovat s ním odmalička. Ve výchově nevidomých dětí a dětí se zbytky zraku se osvědčuje důslednost a systematičnost. A mnohdy se podaří dítě se zrakovým handicapem i integrovat mezi zdravé vrstevníky. To, jak dítě vidí, se zjišťuje na začátku rané péče funkčním vyšetřením zraku. Když se narodí dítě s těžkou zrakovou vadou, "jede se" po lékařské linii, stanovuje se diagnóza, rodiče dostávají informace od lékařů... Rodina ale potřebuje dítě nějak vychovávat, přijmout ho jako dítě. Kniha nabízí náměty pro rozvíjení základních dovedností od raného po školní věk dítěte. Text je proložen výpověďmi dětí a jejich rodičů a je v něm dostatek teorie pro pochopení problému, a přitom i opravdu praktické příklady, "jak na to".

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha