Psychologie školní šikany / P. Janošová, L. Kollerová, K. Zábrodská, J. Kressa, M. Dědová

By: Janošová, Pavlína [Autor]Contributor(s): Kollerová, Lenka [Autor] | Zábrodská, Kateřina, 1979- [Autor] | Kressa, Jiří, 1970- [Autor] | Dědová, Mária [Autor]Material type: TextTextLanguage: čeština Summary language: English Series: Psyché (Grada)Publisher: Praha : Grada, 2016Edition: Vydání 1Description: 415 stran ; 24 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788024729923Subject(s): školní psychologie | násilí ve škole | šikana | dětská agresivita | rizikové chování | skupinové chování | prevence (sociální problémy) | pedagogika psychologie školy šikana agresivita sociální problémy kolektivní monografieGenre/Form: kolektivní monografie Scope and content: Autoři si dali za cíl poskytnout přehled poznatků o šikaně jako o komplikovaném jevu, o teoriích, jež postihují jeho jednotlivé stránky, o výzkumných metodách i konkrétních problémových situacích, které jsou pro ni typické. Jejich výsledky shromážděné teoretickým bádáním a empirickým výzkumem jsou nesporným přínosem pro českou agresologii a sociální psychologii. Při analýze problematiky šikany mezi dětmi a mládeží vycházejí z nejnovějších teorií lidské agrese, vývojové psychologie a psychologie dětských skupin. Zaměřují se na především na méně závažné formy šikany, vyčleňování a ignorování, se kterými se učitelé a žáci setkávají ve většině školních tříd. Jen v menší míře se věnují pokročilé šikaně. Všechny poznatky demonstrují na příkladech z praxe
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
naučná pro dospělé 37 (Browse shelf(Opens below)) Available 316100253829

Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky

Autoři si dali za cíl poskytnout přehled poznatků o šikaně jako o komplikovaném jevu, o teoriích, jež postihují jeho jednotlivé stránky, o výzkumných metodách i konkrétních problémových situacích, které jsou pro ni typické. Jejich výsledky shromážděné teoretickým bádáním a empirickým výzkumem jsou nesporným přínosem pro českou agresologii a sociální psychologii. Při analýze problematiky šikany mezi dětmi a mládeží vycházejí z nejnovějších teorií lidské agrese, vývojové psychologie a psychologie dětských skupin. Zaměřují se na především na méně závažné formy šikany, vyčleňování a ignorování, se kterými se učitelé a žáci setkávají ve většině školních tříd. Jen v menší míře se věnují pokročilé šikaně. Všechny poznatky demonstrují na příkladech z praxe

Anglické resumé

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha