Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie / Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová
Material type: TextSeries: Rádce pro rodiče a učitelePublisher: Brno : Edika, 2018Edition: 2., aktualizované vydáníDescription: 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788026612193Other title: Dyslexie, dysgrafie, dysortografieSubject(s): specifické poruchy učení | speciální vzdělávací potřeby | speciální pedagogika | výchova a vzdělávání | speciální pedagogika specifické poruchy učení výchova vzdělávání dyslexie dysgrafie dysortografie příručky populárně-naučné publikaceGenre/Form: příručky Scope and content: Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5 % žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného projevu. Tipy, které Vám v knize nabízíme, napomohou práci s dětmi i dospívajícími a naznačí, kudy má smysl ubírat se při jejich vzdělávání i každodenní výchověItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 37.01 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 316100264092 |
Browsing Oddělení pro dospělé shelves, Collection: naučná pro dospělé Close shelf browser (Hides shelf browser)
Obsahuje bibliografii
Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5 % žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného projevu. Tipy, které Vám v knize nabízíme, napomohou práci s dětmi i dospívajícími a naznačí, kudy má smysl ubírat se při jejich vzdělávání i každodenní výchově
There are no comments on this title.