100 her pro rozvoj sebedůvěry a sociálních kompetencí : u dětí od 8 do 12 let / Rosemarie Portmann ; z německých originálů Die 50 besten Spiele fürs Selbstbewusstsein a Die 50 besten Spiele für mehr Sozialkompetenz přeložila Alena Bezděková
Material type: TextLanguage: čeština Original language: němčina Publisher: Praha : Portál, 2018Edition: Vydání prvníDescription: 127 stran ; 21 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788026212966Other title: Sto her pro rozvoj sebedůvěry a sociálních kompetencíContained works: Portmann, Rosemarie. 50 besten Spiele fürs Selbstbewusstsein. Česky | Portmann, Rosemarie. 50 besten Spiele für mehr Sozialkompetenz. ČeskySubject(s): osobnostní a sociální výchova | sociálněpsychologické hry | děti školního věku | pedagogika výchova vzdělávání školáci rozvoj osobnosti hry sebedůvěra emoce sebepoznání příručkyGenre/Form: příručky Scope and content: Důvěru v sebe sama a ve své schopnosti si dítě buduje tím, že mu opakovaně dáváme pocítit, že je šikovné, zvládá věci kolem sebe. I rozvoj sociálních kompetencí stojí a padá s tím, jak k dítěti přistupují dospělí. Je dobré, pokud má dítě možnost v bezpečném prostředí trénovat důležité dovednosti, z nichž sebedůvěra a sociální kompetence rostou. Ve školce se dítě učí vnímat své právo na respekt a povinnost chovat se s respektem k druhým a vyjadřovat své pocity a stát si za nimi. Dále buduje schopnost otevřeně a jasně zastávat vlastní názor, i když ostatní mají názor opačný, a zároveň respektovat názor druhých. Sebedůvěra a sociální kompetence mu pomáhají setkávat se s druhými lidmi otevřeně a uvolněně, férově vyjadřovat kritiku a snášet kritiku vlastní osoby, vyjadřovat svá přání a potřeby a dokázat říci neItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 37 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 316100264672 |
Důvěru v sebe sama a ve své schopnosti si dítě buduje tím, že mu opakovaně dáváme pocítit, že je šikovné, zvládá věci kolem sebe. I rozvoj sociálních kompetencí stojí a padá s tím, jak k dítěti přistupují dospělí. Je dobré, pokud má dítě možnost v bezpečném prostředí trénovat důležité dovednosti, z nichž sebedůvěra a sociální kompetence rostou. Ve školce se dítě učí vnímat své právo na respekt a povinnost chovat se s respektem k druhým a vyjadřovat své pocity a stát si za nimi. Dále buduje schopnost otevřeně a jasně zastávat vlastní názor, i když ostatní mají názor opačný, a zároveň respektovat názor druhých. Sebedůvěra a sociální kompetence mu pomáhají setkávat se s druhými lidmi otevřeně a uvolněně, férově vyjadřovat kritiku a snášet kritiku vlastní osoby, vyjadřovat svá přání a potřeby a dokázat říci ne
There are no comments on this title.