Dítě s dyskalkulií ve škole / Patricia Babtie, Jane Emerson ; z anglického originálu Understanding dyscalculia and numeracy difficulties přeložila Marie Těthalová

By: Babtie, Patricia [Autor]Contributor(s): Emerson, Jane (Jane E.) [Autor] | Těthalová, Marie, 1967- [01-Překladatel]Material type: TextTextLanguage: čeština Original language: angličtina Publisher: Praha : Portál, 2018Edition: Vydání prvníDescription: 149 stran : ilustrace ; 21 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788026213048Uniform titles: Understanding dyscalculia and numeracy difficulties. Česky Subject(s): specifické poruchy učení | dyskalkulie | počítání | pedagogická evaluace | vyučovací metody | speciálně pedagogická diagnostika | pedagogika vzdělávání poruchy učení dyskalkulie počítání studieGenre/Form: studieScope and content: e chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
naučná pro dospělé 37.01 (Browse shelf(Opens below)) Available 316100266186

Obsahuje bibliografii

e chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha