Speciálněpedagogické minimum pro učitele : co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami / Lenka Bittmannová a kol.

By: Bittmannová, Lenka [Autor]Material type: TextTextPublisher: Praha : Pasparta, [2019]Copyright date: ©2019Edition: Vydání prvníDescription: 157 stran : ilustrace, portréty ; 21 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788088290148Subject(s): specifické poruchy učení | speciální vzdělávací potřeby | podpůrná opatření (vzdělávání) | integrovaná výchova a vzdělávání | speciální pedagogika | speciální pedagogika výchova specifické poruchy učení učitelé ADHD komunikace komunikační dovednosti autistické spektrum nadané děti mentální sluchové zrakové postižení poruchy chování emoceGenre/Form: kolektivní monografie Scope and content: Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
naučná pro dospělé 37.01 (Browse shelf(Opens below)) Checked out 04.11.2024 316100270920

Terminologické slovníky

Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy

Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha