Dítě s autismem a emoce : program pro práci s dětmi / Angela Scarpa, Anthony Wells, Tony Attwood ; z anglického originálu Exploring feelings for young children with high-functioning autism or Asperger's disorder přeložila Petra Diestlerová
Material type: TextLanguage: čeština Original language: angličtina Publisher: Praha : Portál, 2019Edition: Vydání prvníDescription: 159 stran : ilustrace ; 21 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788026214359Uniform titles: Exploring feelings for young children with high-functioning autism or Asperger's disorder. Česky Subject(s): speciální pedagogika | děti s autismem | Aspergerův syndrom | poruchy chování | emoce | kognitivně-behaviorální terapie | zvládání stresu | speciální pedagogika výchova vzdělávací autismus emoce děti skupinová psychoterapie příručkyGenre/Form: příručky Scope and content: Praktický manuál určený učitelům a rodičům dětí s autismem nabízí jednoduché strategie, které dětem s vysokofunkčním autismem nebo Aspergerovým syndromem, které mají obtíže se zvládáním svých nálad, pomohou zmírnit negativní pocity a vedou k tomu, že se děti cítí v běžném životě lépe. Autoři v knize vycházejí z kognitivně behaviorální terapie. Program, který vytvořili, je určen zejména dětem předškolního a mladšího školního věku. Jeho součástí je emoční vzdělávání, kognitivní restrukturalizace, nácvik sociálních strategií a nástroje pro zvládání reálných situacíItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 37.01 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 316100273521 |
Obsahuje bibliografii
Praktický manuál určený učitelům a rodičům dětí s autismem nabízí jednoduché strategie, které dětem s vysokofunkčním autismem nebo Aspergerovým syndromem, které mají obtíže se zvládáním svých nálad, pomohou zmírnit negativní pocity a vedou k tomu, že se děti cítí v běžném životě lépe. Autoři v knize vycházejí z kognitivně behaviorální terapie. Program, který vytvořili, je určen zejména dětem předškolního a mladšího školního věku. Jeho součástí je emoční vzdělávání, kognitivní restrukturalizace, nácvik sociálních strategií a nástroje pro zvládání reálných situací
There are no comments on this title.