Když se řekne rozcvička : pohybové aktivity pro předškolní děti / Vladimíra Ottomanská ; ilustrace Patricie Koubská

By: Ottomanská, Vladimíra [Autor]Contributor(s): Koubská, Patricie, 1973- [02-Ilustrátor]Material type: TextTextPublisher: Praha : Portál, 2019Edition: Vydání prvníDescription: 119 stran : ilustrace ; 23 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788026214397Subject(s): pohybová výchova | hudebně-pohybové hry | cvičení s náčiním | relaxace | předškolní výchova | předškolní výchova primární pedagogika mateřské školky tělesná cvičení roční období pohybové hry aktivity příručkyGenre/Form: příručky Scope and content: Kniha nabízí nové náměty pro vedení pohybových aktivit - metodický zásobník cviků pro nácvik a rozvoj pohybových dovedností, zásobník pohybových her a pohádkových cvičení. Ukazuje, jakým způsobem se dá využít pohybová aktivita k celkovému rozvoji dítěte - propojení s psychikou (rozvoj koncentrace, myšlení, představivosti, fantazie), rozvoj sociálních dovedností (zejména v tématu Jak se cvičí pohádka), rozvoj hrubé a jemné motoriky. Jejím cílem je přinést obecnou informaci, aby se jednotlivá cvičení mohla dobře přizpůsobit konkrétním požadavkům pedagoga na věk dětí, se kterými pracuje, na aktuální školní a třídní vzdělávací plán.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
naučná pro dospělé 372 (Browse shelf(Opens below)) Checked out 08.11.2024 316100273531

Obsahuje bibliografii

Kniha nabízí nové náměty pro vedení pohybových aktivit - metodický zásobník cviků pro nácvik a rozvoj pohybových dovedností, zásobník pohybových her a pohádkových cvičení. Ukazuje, jakým způsobem se dá využít pohybová aktivita k celkovému rozvoji dítěte - propojení s psychikou (rozvoj koncentrace, myšlení, představivosti, fantazie), rozvoj sociálních dovedností (zejména v tématu Jak se cvičí pohádka), rozvoj hrubé a jemné motoriky. Jejím cílem je přinést obecnou informaci, aby se jednotlivá cvičení mohla dobře přizpůsobit konkrétním požadavkům pedagoga na věk dětí, se kterými pracuje, na aktuální školní a třídní vzdělávací plán.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha