Jak si porozumět, domluvit se a společně si hrát : neverbální dítě v mateřské škole /
Pavla Foster Skalová, Alena Kunová, Jana Šarounová
- Vydání první
- 131 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Kniha si klade za cíl ukázat, že i malé úpravy a drobná opatření za využití stávajících prostředky a materiálů, které má mateřská škola a rodina k dispozici, mohou vést k rozvoji komunikace a lepšímu dorozumění a interakci s neverbálním dítětem. A to nejen mezi učitelem a dítětem, ale i dětmi navzájem. Autorky nenabízejí složité metody nebo přesně strukturované postupy, ale spíše způsob, jak o podpoře komunikace v dětské skupině přemýšlet a jak pracovat možná trochu poučeněji s tím, co se již v prostředí mateřské školy běžně užívá.
9788088290735
cnb003312350
alternativní a augmentativní komunikace poruchy komunikace předškolní výchova podpůrná opatření (vzdělávání) speciální pedagogika logopedie
předškolní pedagogika mateřské školy poruchy řeči komunikace (sdělování)