Skalová, Pavla Foster

Jak si porozumět, domluvit se a společně si hrát : neverbální dítě v mateřské škole / Pavla Foster Skalová, Alena Kunová, Jana Šarounová - Vydání první - 131 stran : barevné ilustrace ; 21 cm

Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy

Kniha si klade za cíl ukázat, že i malé úpravy a drobná opatření za využití stávajících prostředky a materiálů, které má mateřská škola a rodina k dispozici, mohou vést k rozvoji komunikace a lepšímu dorozumění a interakci s neverbálním dítětem. A to nejen mezi učitelem a dítětem, ale i dětmi navzájem. Autorky nenabízejí složité metody nebo přesně strukturované postupy, ale spíše způsob, jak o podpoře komunikace v dětské skupině přemýšlet a jak pracovat možná trochu poučeněji s tím, co se již v prostředí mateřské školy běžně užívá.

9788088290735

cnb003312350


alternativní a augmentativní komunikace
poruchy komunikace
předškolní výchova
podpůrná opatření (vzdělávání)
speciální pedagogika
logopedie

předškolní pedagogika mateřské školy poruchy řeči komunikace (sdělování)


metodické příručky

316.772-028.82 616.89-008.434 373.2 37.04 376 376-056.264 (072)