000 | 01737nam a2200397 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 74025 | ||
005 | 20240813124926.0 | ||
008 | 190612s2016 xr a|||e|p|cze001|0|cze d | ||
015 | _acnb002803452 | ||
020 |
_a9788024753263 _q(brožováno) : _c339.00 Kč |
||
040 |
_aSTG001 _bcze _erda |
||
072 | 7 |
_a37 _xVýchova a vzdělávání _2Konspekt _922 |
|
072 | 7 |
_a37.016 _xUčební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice _2Konspekt _922 |
|
080 |
_a37.012 _2MRF |
||
080 |
_a519.8 _2MRF |
||
080 |
_a(07) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aChráska, Miroslav, _d1942- _7kup19940000015358 _4aut _9112340 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMetody pedagogického výzkumu : _bzáklady kvantitativního výzkumu / _cMiroslav Chráska |
246 | 3 | 0 | _aZáklady kvantitativního výzkumu |
250 | _a2., aktualizované vydání | ||
264 | 1 |
_aPraha : _bGrada, _c2016 |
|
300 |
_a254 stran : _bilustrace ; _c24 cm |
||
336 |
_atext _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_abez média _bn _2rdamedia |
||
338 |
_asvazek _bnc _2rdacarrier |
||
490 | 1 | _aPedagogika | |
504 | _aObsahuje bibliografii a rejstřík | ||
520 | 2 | _aAktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům | |
650 | 0 | 7 |
_apedagogický výzkum _2czenas _9104576 |
650 | 0 | 7 |
_akvantitativní metody _7ph201887 _2czenas _929510 |
653 |
_apedagogika _avýchova _avzdělávání _avýzkumy _astatistiky _aučebnice vysokoškolské _aučební texty |
||
655 | 7 |
_aučební texty _7fd133599 _2 _9138277 |
|
830 | 0 |
_aPedagogika (Grada) _9117495 |
|
910 | _aSTG001 | ||
999 | _d74025 |