000 01737nam a2200397 i 4500
001 74025
005 20240813124926.0
008 190612s2016 xr a|||e|p|cze001|0|cze d
015 _acnb002803452
020 _a9788024753263
_q(brožováno) :
_c339.00 Kč
040 _aSTG001
_bcze
_erda
072 7 _a37
_xVýchova a vzdělávání
_2Konspekt
_922
072 7 _a37.016
_xUčební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
_2Konspekt
_922
080 _a37.012
_2MRF
080 _a519.8
_2MRF
080 _a(07)
_2MRF
100 1 _aChráska, Miroslav,
_d1942-
_7kup19940000015358
_4aut
_9112340
245 1 0 _aMetody pedagogického výzkumu :
_bzáklady kvantitativního výzkumu /
_cMiroslav Chráska
246 3 0 _aZáklady kvantitativního výzkumu
250 _a2., aktualizované vydání
264 1 _aPraha :
_bGrada,
_c2016
300 _a254 stran :
_bilustrace ;
_c24 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _abez média
_bn
_2rdamedia
338 _asvazek
_bnc
_2rdacarrier
490 1 _aPedagogika
504 _aObsahuje bibliografii a rejstřík
520 2 _aAktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům
650 0 7 _apedagogický výzkum
_2czenas
_9104576
650 0 7 _akvantitativní metody
_7ph201887
_2czenas
_929510
653 _apedagogika
_avýchova
_avzdělávání
_avýzkumy
_astatistiky
_aučebnice vysokoškolské
_aučební texty
655 7 _aučební texty
_7fd133599
_2
_9138277
830 0 _aPedagogika (Grada)
_9117495
910 _aSTG001
999 _d74025