Speciálněpedagogické minimum pro učitele : co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami / Lenka Bittmannová a kol.
Material type: TextPublisher: Praha : Pasparta, [2019]Copyright date: ©2019Edition: Vydání prvníDescription: 157 stran : ilustrace, portréty ; 21 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788088290148Subject(s): specifické poruchy učení | speciální vzdělávací potřeby | podpůrná opatření (vzdělávání) | integrovaná výchova a vzdělávání | speciální pedagogika | speciální pedagogika výchova specifické poruchy učení učitelé ADHD komunikace komunikační dovednosti autistické spektrum nadané děti mentální sluchové zrakové postižení poruchy chování emoceGenre/Form: kolektivní monografie Scope and content: Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkatItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 37.01 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 04.11.2024 | 316100270920 |
Browsing Oddělení pro dospělé shelves, Collection: naučná pro dospělé Close shelf browser (Hides shelf browser)
Terminologické slovníky
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat
There are no comments on this title.